اخبار

بازديد تيم اجرايي طرح ملي مشاغل خانگي جهاددانشگاهي استان مركزي از كارگاه خانگي عروسك سازي در شهرستان دليجان

مرکزي

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

خلاصه خبر

تيم اجرايي طرح ملي مشاغل خانگي جهاددانشگاهي استان مركزي از كارگاه خانگي عروسك سازي در شهرستان دليجان بازدید نمود


متن کامل خبر

 

به  گزارش دبيرخانه طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان مركزي، تيم اجرايي طرح ملي مشاغل خانگي  جهاددانشگاهي استان مركزي اقدام به بازديد از كارگاه خانگي عروسك سازي در شهرستان دليجان نمود.

طي اين بازديد كه با حضور فاطمه غني پور مدير اجرايي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي  جهاددانشگاهي استان مركزي انجام پذيرفت؛  از 1 كارگاه خانگي عروسك سازي در شهرستان دليجان؛ بازديد بعمل آمد.

فاطمه غني پور در ادامه اين بازديد ضمن ارائه مشاوره با پيشران عروسك سازي و همچنين ارائه توضيحاتي در خصوص اهداف اجرايي نمودن طرح ملي مشاغل خانگي افزود: اين طرح در راستاي از بين بردن بيكاري در سطح جامعه، ايجاد مشاغل خانگي و توليد ملي و همچنين رونق به چرخه اقتصادي خانواده ها مي باشد.

وي با اشاره به ايجاد شبكه هاي مشتري مداري اظهار داشت: افراد فعال با گرايش هاي مختلف و با دستاوردهاي هنري و صنعتي كه نتيجه استعداد، پشتكار و خلاقيت آنها مي باشد؛ به  بازار هدف متصل شده و زنجيره توليد را در جهت پيشبرد اقتصاد ملي انسجام مي بخشند.

غني پور در پايان اذعان داشت: طرح ملي مشاغل خانگي يكي از با اهميت ترين  طرح هاي برنامه ريزي شده در ايران مي باشد؛ كه ابتدا با هدف شناسايي افراد با تجارب بالا در بخش هاي صنعتي و هنري، ايجاد شغل براي متقاضيان در زمينه هاي مربوطه، مبارزه با بيكاري در سطح جامعه، توليد و افزايش ثروت ملي مي باشد.

لازم به ذكر است: طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و اجراي جهاددانشگاهي همزمان با سراسر كشور در استان مركزي در حال اجرا مي باشد.