اخبار

برگزاری نشست با پشتیبانان طرح الگوی نوین مشاغل خانگی در کرمانشاه

کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۷/۲۶

متن کامل خبر

بنا بر ضرورت ارتباط هرچه بیشتر با پشتیبانان حوزه های مختلف و نیز هم افزایی افراد حقیقی و حقوقی پشتیبان یک حوزه در شهرستان های مختلف استان کرمانشاه، نشستی در روز پنج شنبه 26 مهرماه با حضور حداکثری افراد پشتیبان در سالن شهید نوروزنژاد سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه برگزار گردید.


در این جلسه آقای دکتر سیامک آزادی معاون فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه و مدیر اجرایی طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی استان کرمانشاه، ضمن ارایه گزارشی از روند آموزش و توانمندسازی افراد متقاضی در این طرح، از همه افراد جهت مشارکت100 درصدی در این طرح جهت افزایش توان مهارت متقاضیان دعوت به عمل آورد.


. ایشان ضمن یادآوری موضوعات مختلف در خصوص آموزش و اتصال به بازار از همگی این پشتیبانان در حوزه های مشترک درخواست کرد تا بصورت یک واحد، از تجربیات و توان عملی و فنی همدیگر استفاده نمایند تا بهترین نتیجه حاصل شود.


مهندس سید غلامرضا حسینی رییس جهاد دانشگاهی واحد ایلام نیز در این نشست ضمن خرسندی از استقبال متقاضیان در استان کرمانشاه، از همه ی پشتیبانان به منظور کمک به این طرح و نیز استفاده از روش های جدید جهت آموزش و موضوع اتصال به بازار دعوت کرد. 


وی در ادامه به اهمیت موضوع اشتغال و استفاده از طرح نوین الگوی مشاغل خانگی استان کرمانشاه در استان اشاره کرد و در مقایسه با سایر طرح های اشتغال‌زایی مانند طرح اشتغال فراگیر، مزایای طرح مشاغل خانگی و استفاده از توان جهاد دانشگاهی در ۹ استان کشور را فرصت مناسبی جهت تولید، اشتغال و کسب وکار در استان کرمانشاه ذکر کرد.


در ادامه با هماهنگی جناب آقای مهندس شهاب خو‌ش خوی تمامی افراد حاضر در جلسه در گروه های جداگانه و بر اساس اولویتهای شناسایی شده در طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی، جهت هم افزایی دسته بندی شدند، و به صورت جداگانه با هر کدام از این


گروه های ۱۴ گانه موضوعات مرتبط از سوی ایشان مطرح گردید. در پایان هم به سوالات مدعوین از سوی آقای دکتر آزادی پاسخ داده شد.