اخبار

متقاضیان مشاغل خانگی با نحوه راه اندازی فروشگاه های مجازی آشنا شدند.

قم

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

خلاصه خبر

وبینار آموزشی آشنایی با نحوه راه اندازی فروشگاه های مجازی روز پنجشنه 6 خرداد ماه ویژه متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم در سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی (امجد) برگزار شد.


متن کامل خبر

متقاضیان مشاغل خانگی با نحوه راه اندازی فروشگاه های مجازی آشنا شدند.

وبینار آموزشی آشنایی با نحوه راه اندازی فروشگاه های مجازی  روز پنجشنه 6 خرداد ماه ویژه متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم در سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی (امجد) برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم این وبینار ویژه متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم برگزار شد .

این وبینار با  هدف توانمندسازی متقاضیانی که توانایی فروش محصولات خود را در فضای مجازی دارند و نیز در راستای فاز دوم و سوم طرح (توانمندسازی و اتصال به بازار) این طرح برگزار گردید.

ابوالفضل شکری مدرس این وبینار مباحث مختلفی از جمله آشنایی با پلتفرم های فروش و بازاریابی، نحوه وردو به این پلتفرم ها، کدهای تخفیف، نحوه ایجاد غرفه، به روزرسانی غرفه ها، بارگزاری محصولات در غرفه ها، نحوه ثبت اطلاعات و نیز در بخش دیگری از ارائه خود نحوه راه اندازی سایت های اختصاصی با برنامه های  وردپرس و نحوه کار با این برنامه را نیز  برای متقاضیان تبییین نمود.

این وبینار از سلسله وبینارهای توانمندسازی متقاضیان طرح مشاغل خانگی بود که به همت دبیرخانه این طرح با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قم برگزار شد.

شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم به کارفرمایی وزارت تعاون کار رفاه اجتماعی و با اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان کشور در حال اجرا می باشد.