اخبار

پیشران ها و متقاضیان خیاطی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با طراحی لباس با نرم افزار آشنا شدند

قم

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

خلاصه خبر

وبینار آشنایی با طراحی لباس ویژه متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به صورت آنلاین در سامانه امجد جهاددانشگاهی برگزار شد.


متن کامل خبر

وبینار آشنایی با طراحی لباس ویژه متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم به صورت آنلاین در سامانه امجد جهاددانشگاهی برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم، نگار کاظمی مدرس این کارگاه آموزشی مجازی گفت: با پیشرفت های سریع که در حوزه فناوری رخ میدهد ضرورت دارد که همه کسب وکارها و فعالیت های بتوانند با این فناوری های روز دنیا پیش بروند.

کاظمی گفت: نرم افزارهای همیشه به عنوان یک ابزار مهم وکاربردی جهت تسهیل امور استفاده می شوند و در حوزه طراحی لباس این امر نیز یک ضرورت بسیار واضح می باشد.

کاظمی در ادامه به مباحث دیگری از جمله  معرفی تمامی نرم افزارهای حوزه طراحی لباس و پوشاک، لزوم استفاده از نرم افزارهای طراحی در صنعت پوشاک، نوآوری در طراحی های لباس، فواید نرم افزارهای طراحی لباس، معرفی نرم افزار مارولوس، کاربردهای و مزیت های این نرم افزار و نیز نمونه محصولات طراحی شده با این نرم افزار و جذابیت های آن برای کاربران  پرداخت و فراگیران دوره را با این مباحث آشنا کرد.

در پایان وبینار فراگیران طرح پرسش هایی مطرح کردند و مدرس دوره با ارائه پاسخ هایی به سوالات فراگیران پاسخ داد.

شایان ذکر است این وبینار از سلسله وبینارهای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است که در راستای فاز دوم و توانمندسازی متقاضیان برگزار می گردد.