اخبار

برگزاری دوره هاي مشاوره و ارزيابي مد و لباس در جهاددانشگاهی استان مركزي

مرکزي

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

خلاصه خبر

دوره هاي مشاوره و ارزيابي مد و لباس در جهاددانشگاهی استان مركزي برگزاری گردید


متن کامل خبر

 

به گزارش دبيرخانه طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در جهاددانشگاهي استان مركزي، در روند عملياتي نمودن طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان مركزي كلاس‌هاي مشاوره و ارزيابي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در سالن جلسات جهاد دانشگاهي استان مركزي برگزار شد.

فاطمه غني پور مدير اجرايي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان مركزي خاطرنشان كرد:  كلاس‌هاي مشاوره‌ و ارزيابي با حضور كارشناس طراحي مد و لباس سركار خانم قناتي؛ روز يكشنبه 2 خرداد 1400 با حضور جمعي از متقاضيان پوشاك در سالن جلسات جهاددانشگاهي استان مركزي برگزار گرديد.

وي از روند اجرايي طرح به ويژه شناسايي مزيت هاي مشاغل خانگي استان، آموزش و توانمندسازي و بازارهاي پيش بيني شده براي متقاضيان، توضيحاتي را ارائه نمود.

وي در ادامه افزود: اين طرح با استفاده از ظرفيت هاي كارآفرينان و پيشرانان موفق، آموزش متقاضيان و ايجاد شبكه هاي فروش و اتصال به بازار، مي تواند در رشد اقتصادي ، ايجاد اشتغال و توليد ملي، از اهميت بالايي برخوردار است.

لازم به ذكر است: طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و اجراي جهاددانشگاهي همزمان با سراسر كشور در استان مركزي در حال اجرا مي باشد.