اخبار

جلسه هم اندیشی با پیشران حرفه بسته بندی در شهرستان هرمزگان

هرمزگان

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

خلاصه خبر

در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جلسه هماهنگی و هم اندیشی با پیشران حرفه بسته بندی در شهرستان هرمزگان برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان، امروز دوشنبه 10خرداد 1400در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جلسه هماهنگی و هم اندیشی با پیشران حرفه بسته بندی  در شهرستان هرمزگان برگزار شد.

شهدادی کارشناس طرح به نمایندگی خانم دکتر صدیقه مظفر مدیر اجرا یی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در این جلسه ضمن تشریح کامل طرح؛گفت قبل از سال تاکنون در حال برگزاری  دوره های آموزش عمومی ، تخصصی و مهارتی رشته گوناگون در طرح ملی مشاغل هستیم  که با استقبال بالای متقاضیان مواجه شده است.

حدیث شهدادی با اشاره به نقش بسته بندی محصولات ،  گفت:همان طور که می دانید  بسته بندی در بازاریابی و فروش در  بالاترین سطح خود است و همه ما در مورد اهمیت بسته بندی در میزان فروش کالا واقف هستیم و بسته بندی به غیر از محافظت از محصول و شکل ظاهری و تسهیل در توزیع و حمل و نقل نقش زیادی دارد .

در ادامه صدیقه جعفری ایسینی، پیشران بسته بندی محصولات و زیور آلات زینتی گفت: با توجه به پتانسیل بالای استان هرمزگان به ویژه در صادرات ولی متاسفانه تا کنون از تمام ظرفیت استان در این زمینه به کار نرفته و امیدوارم با برگزاری این چنین دوره های کاربردی که در استان برگزار میشود استان هرمزگان در این زمینه به آن جایگاه مطلوب دست یابد .

خانم جعفری ایسینی ، پیشران رشته بسته بندی نیز در این دیدار ضمن معرفی کامل کارگاه بسته بندی خود و تعداد نیرو های مستقر در آن، همکاری خود را با مجموعه جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان اعلام کرد.

گفتنی است این کارگاه بسته بندی  در حوزه زیور آلات ، صدف ورودوزی سنتی نیز مشغول به فعالیت می باشد.

لازم به ذكر است: طرح ملي توسعه مشاغل خانگي به كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و اجراي جهاددانشگاهي همزمان با سراسر كشور در استان مركزي در حال اجرا مي باشد.

انتهای پیام

 

انتهای پیام