اخبار

بازديد مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از کارگاه تولیدی حصیر بافی

هرمزگان

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

خلاصه خبر

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی امروز سه شنبه 11 خرداد ماه 1400 كارگاه تولیدی حصیر بافی خانم عسکری واقع در شهرستان بندر بازدید کرد.


متن کامل خبر

به  گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان، مدير اجرايي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي  به همراه کارشناسان تیم اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی امروز سه شنبه 11 خرداد ماه 1400 از  كارگاه تولیدی  حصیر بافی خانم فائقه عسکری واقع در شهرستان بندرعباس  بازدید نمودند.

در این بازدید که از سوی اداره کار و رفاه اجتماعی و مجری گری جهاد دانشگاهی  و با حضور مدير اجرايي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي  به همراه کارشناسان تیم اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی صورت گرفت در ابتدای بازدید از کارگاه و محصولات خانم عسکری بازدید به عمل آمد . در این بازدید خانم عسکری گزارشی  از روند شروع و پیشرفت کار و مشکلات پیش رو  بیان کرد و سپس به معرفی محصولات خود پرداخت .

طي اين بازديد خانم فائقه عسکری با توجه به همکاریهای مستمر، ضمن آشنایی با روند اجرای طرح در استان هرمزگان با معرفی کارگاه تولید حصیر بافی خود و تعداد نیروهای مستقر در آن، همکاری خود را با مجموعه جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان اعلام نمود.

برند خوب به معنای بازار یابی خوب است

صدیقه مظفر، مدير اجرايي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي، با اشاره به برند سازی و اهمیت آن در  دنیای کسب و کار، ابراز کرد: برندسازی فرآیند معنا بخشیدن به یک شرکت، محصول یا خدمات خاص و شکل دادن به یک برند در ذهن مصرف کنندگان است.

مظفربا تاکید  بر اینکه برند سازی یک استراتژیک است ادامه داد: این یک استراتژی است که توسط شرکت ها طراحی شده است تا به مردم برای تشخیص سریع محصولات و سازمان کمک کند در ضمن هدف آنها جذب و حفظ مشتریان وفادار از طریق تحویل کالایی است که همواره مطابق با وعده ای است که در تبلیغات و برند داده شده است.

مدير اجرايي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در پایان با اشاره به اینکه یک برند خوب به معنای بازار یابی خوب است گفت: برند شما منبع تعهدی است که به مشتری داده اید. اگر شما خودتان را به عنوان تولیدکننده لامپی که بیشترین عمر را دارد معرفی می کنید باید برند شما نیز این را تأیید کند.

لازم به ذكر است: طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و اجراي جهاددانشگاهي همزمان با سراسر كشور در استان مركزي در حال اجرا مي باشد.

انتهای پیام