اخبار

انجام مشاوره تخصصي مترجمي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان مركزي

مرکزي

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

خلاصه خبر

مشاوره تخصصي مترجمي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در جهاددانشگاهی استان مركزي انجام شد


متن کامل خبر

 

به گزارش دبيرخانه طرح ملي توسعه مشاغل خانگي جهاددانشگاهي در استان مركزي؛  در ادامه روند اجرايي شدن  اين طرح، دوره هاي آموزشي مشاوره تخصصي مترجمي زبان در روزهاي يكشنبه 2 و 9 خرداد 1400 و  با حضور مدرس مربوطه در جهاددانشگاهي استان مركزي برگزار گرديد.

فاطمه غني پور مديراجرايي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي جهاددانشگاهي استان مركزي؛ هدف از برگزاري اين دوره ها را انجام  مشاوره  هاي تخصصي زبان اعلام كرد و افزود: اين دوره ها به متقاضيان كمك مي كند تا با ويژگي هاي شاخص در اجراي طرح آشنا شوند.

وي در ادامه خاطرنشان كرد:  توجه به رشته‌هاي نوين كسب و كارهاي خانگي كه مترجمي نيز يكي از زيرمجموعه هاي آن نيز شناخته مي شود ، به منظور توسعه بازار محصولات در سطح بين المللي جزو يكي از رشته هاي شاخص در اين طرح شناخته مي شود  كه مي تواند به فروش محصول و تزريق ثروت به كشور كمك شاياني نمايد.

وي در پايان تصريح كرد: متقاضيان اين رشته پس از گذراندن دوره هاي مشاوره تخصصي مترجمي ، مي توانند از طريق شبكه هاي تجارت الكترونيكي و فروش محصول كه با ايجاد زيرساخت هاي شبكه هاي الكترونيكي در سطح جهاني انجام مي پذيرد نسبت به فروش محصولات با كيفيت بالا و برند در زمينه توسعه اقتصاد كشور و توليد ثروت ملي فعاليت نمايند.  

شايان ذكر است؛ طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و اجراي جهاددانشگاهي همزمان با سراسر كشور در استان مركزي در حال اجراست.