اخبار

سفر مدیرعامل شرکت «ایران هاروست» به کرمانشاه/مهم‌ترین مشکل فعالان کشاورزی، بازار است که ما این مشکل را حل می‌کنیم

کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۷/۲۴

متن کامل خبر

نشست پشتیبانان و فعالان حوزه پرورش گل و گیاه با با بنیان‌گذار استار آپ «ایران هاروست» مبدع کشاورزی مشارکتی در ایران و پشتیبان طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در سالن شهید نوروزنژاد جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.


سام صفوی در این نشست با بیان تجربیات خود در زمینه فروش محصولات کشاورزی اظهار کرد: ایران هاروست یک شرکت استارت آپ کشاورزی است که مزارع، محصولات خوب و کشاورزان ایرانی را که محصولات با کیفیت تولید می‌کنند به مردم معرفی می‌کند و امکان خرید مستقیم و بدون واسطه‌ محصولات خوب و با کیفیت را برای مردم و مشتریان فراهم می‌کند.


وی گفت: به مردم امکان می‌دهد تا با عضویت در مزارع مشارکتی ایران هاروست بتوانند در تولید محصولات محصولات کشاورزی با کیفیت خوب مشارکت کنند.


مدیرعامل ایران هاروست ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های استان کرمانشاه باید برند منطقه‌ای برای کرمانشه ایجاد کنیم.


صفوی با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل فعالان حوزه کشاورزی، بازار است که قبل از تولید محصول باید به فکر بازار آن باشند .


وی افزود: با ابداع مدل مشارکتی، مشتریان کشاورز را به خوبی می‌شناسند.


این پشتیبان طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی اظهار کرد: اگر کسی تأییدهای لازم را داشته باشد سفارشات آنلاین آن را ما از طریق استارت آپ ایران هاروست پشتیبانی می‌کنیم.


در این مراسم دکتر آزادی معاون پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه با تأکید بر اهمیت موضوع بازاریابی و فروش محصولات تولیدی گزارشی از روند اجرای طرح الگوی نوین مشاغل خانگی در فازهای مختلف ارائه کرد و گفت: 3 هزار 600 نفر در استان کرمانشاه در این طرح ثبت نام کرده‌اند.


وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در مرحله دوم طرح طرح و به صورت جدی در حال شناسایی اولویت‌ها هستیم و کسب و کارهای اولویت‌دار به‌زودی مشخص می‌شوند و با آموزش به سمت مراحل اجرایی می‌رویم.


در ادامه مهندس خوش‌خوی کارشناس مسئول طرح الگوی نوین مشاغل خانگی در استان کرمانشاه نیز با اشاره به قراردادی که بین وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی برای الگوی جدید طرح مشاغل خانگی منعقد شده ادامه داد: 9 استان کشور از جمله استان کرمانشاه پایلوت اجرای این طرح هستند که قرار است20 هزار شغل خانگی در این استان‌ها ایجاد شود.


وی سهم استان کرمانشاه از این تعداد شغل را 2 هزار 700 شغل اعلام کرد و یادآور شد: تلاش می‌کنیم با ارائه آموزش‌های کابردی و بخش اتصال به بازار جهت تولید حرفه‌ای و فروش تضمینی این محصولات گام برداریم.


خوش‌خوی هدف از برگزاری این نشست را آشنایی مدیران و ستادی و اجرایی طرح با پشتیبانان و فعالان حوزه گل و گیاه و بنیان‌گذار شرکت ایران هاروست جهت مهیا کردن بازار تضمینی و روش‌های نوین برای معرفی و فروش محصولات گل و سبزی عنوان کرد و و گفت: چگونگی همکاری و مشارکت این پشتیبان در ارائه خدمات به متقاضیان حوزه پرورش گل و گیاه طرح مشاغل خانگی از دیگر اهداف این طرح است.


در این نشست پشتیبانان و فعالان حوزه پرورش گل و گیاه ضمن ارائه درخواست‌های خود، نظرات خود را ارئه کردند.