اخبار

اصلی ترین عنصر موفقیت خود شناسی وخود آگاهی است

هرمزگان

۱۴۰۰/۰۳/۱۴

خلاصه خبر

پیشدار، در بیست و چهارمین دوره آموزش تخصصی (پیشرفته) آنلاین خیاطی که راستای توانمندسازی متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان در شهرستان بندر عباس برگزار شد، با بیان اینکه اصلی ترین عنصر موفقیت خود شناسی وخود آگاهی است، گفت: اگر افراد از مهارت و استعداد های خود آگاه باشند، می‌توانید به موفقیت دلخواه برسند.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی استان هرمزگان، درراستای توانمندسازی متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان متقاضیان بیست و چهارمین دوره آموزش تخصصی (پیشرفته) آنلاین خیاطی با تدریس خانم پیشدار شنبه 25اردیبهشت ساعت 10تا 14برای متقاضیان شهرستان بندر عباس برگزار شد.

فوضیه پیشدار، مدرس خیاطی با بیان انواع متد های خیاطی و تفاوت های آنان پرداخت و گفت: عمدتا برای کسانی که می خواهند خیاطی را به عنوان یک مهارت جدید بیاموزند حکم قطعی وجود ندارد. صرفا باید افراد از مهارت و استعداد های خود آگاه باشند و ببینند با کدام روش ها می توانند ارتباط بهتری برقرار کنند. اما معمولا روش هایی مانند مولر طرفداران بیشتری دارند و روش هایی مانند گرلاوین کمتر افراد تازه کار را جذب خود می کنند. روش های خیاطی ایتالیایی یا خیاطی با الگو های آسان نیز جزو روش های نسبتا ساده هستند. این متد ها می توانند کار افراد را تا حدودی راه بیاندازند اما محدودیت هایی هم دارند.

خیاطی هم مانند هر هنر دیگری دارای متدهای مختلفی است. همه روش های خیاطی نقاط ضعف و قوت خودشان را دارند و تفاوت اصلی آن ها در نحوه رسم الگوهاست. همه روش های رایج از جمله متریک، گرلاوین، مولر و روش های ایتالیایی و فرانسوی به نوبه خود دقت در دوخت دارند. دقت هر کدام از این متدها بستگی دارد که بخواهد چقدر یک لباس را قالب تن درآورید یا بخواهید ایراد های اندامی را برطرف کنید.

وی در پایان با پاسخ به سوالات متقاضیان در امر کسب و کار با تاکید بر اینکه  اصلی ترین عنصر موفقیت خود شناسی وخود آگاهی است، گفت: اگر افراد از مهارت و استعداد های خود آگاه باشند، نقاط ضعف و قوت خود رابه خوبی بشناسند، می‌توانید نقاط‌ ضعف را مدیریت یا حذف کنند و به موفقیت دلخواه برسند.

شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان کشور  در حال برگزاریست.

انتهای پیام