اخبار

برندسازی برای صنایع دستی موجب موفقیت می‌شود

هرمزگان

۱۴۰۰/۰۳/۱۵

خلاصه خبر

پیشداردر هفدهمین جلسه مشاوره تخصصی (مقدماتی) آنلاین خیاطی برای متقاضیان شهرستان بندر لنگه و بشاگرد در راستای توانمندسازی متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان برگزار شد، گفت: برندسازی و بازارسازی برای صنایع دستی موجب موفقیت می‌شود.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی استان هرمزگان، درراستای توانمندسازی متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان هفدهمین جلسه مشاوره تخصصی (مقدماتی) آنلاین خیاطی، دوشنبه 27اردیبهشت1400 ساعت 14الی 16با تدریس فوزیه پیشدار برای متقاضیان شهرستان بندر لنگه و بشاگرد برگزار شد.

پیشدار ، مدرس خیاطی با یبان اینکه  برندسازی و بازارسازی برای صنایع دستی موجب موفقیت می‌شود، گفت: کشورهای مختلف در پاویون‌های اختصاصی با عرضه صنایع دستی و محصولات بومی ضمن بازاریابی و بازارسازی برای دست ساخته‌های هنرمندان‌شان، فرهنگ، تاریخ و هنر خود را به جهانیان معرفی می‌کنند.

وی با تاکید براینکه هرمزگان تنها استان کشور است که دارای مجمع الجزایر و دسترسی به آب های آزاد است و این به منزله ورود به بازارهای جهانی و اقتصاد بین الملل است، ادامه داد: صنایع دستی ایران ظرفیت عرضه به بازارهای جهانی را دارد و نقطع ضعف در تولید نیست باید در حوزه تجارت تغییر رفتار بدهیم.
وی در پایان با پاسخ به سوالات متقاضیان در امر کسب و کار با اشاره به دلایل رکود بازار ، ناشناس بودن تولیدی، نداشتن مهارت در امر مشتری یابی و خیلی آیتم های دیگر  گفت: هر مشکلی ، راه حل های فراوانی دارد و فقط کافیست دقیق روی آن مشکل و راهای برون رفت از آن تمرکز کنیم.
شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان کشور  در حال برگزاریست.
انتهای پیام