اخبار

برگزاری هجدهمین جلسه مشاوره تخصصی آنلاین رودوزی سنتی متقاضیان شهرستان بشاگرد و سیریک

هرمزگان

۱۴۰۰/۰۳/۱۵

خلاصه خبر

در راستای توانمندسازی متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هجدهمین جلسه مشاوره تخصصی (مقدماتی) آنلاین رودوزی سنتی برای متقاضیان شهرستان بشاگرد و سیریک هرمزگان برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی استان هرمزگان، در راستای توانمندسازی متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان هجدهمین جلسه مشاوره تخصصی (مقدماتی) آنلاین رودوزی سنتی برای متقاضیان شهرستان بشاگرد و سیریک  دوشنبه 27اردیبهشت1400 ساعت 15الی 17با تدریس خانم فاطمه ناصریان برگزار شد.

وی با تاکید براینکه هرمزگان تنها استان کشور است که دارای مجمع الجزایر و دسترسی به آب های آزاد است و این به منزله ورود به بازارهای جهانی و اقتصاد بین الملل است، ادامه داد: صنایع دستی ایران ظرفیت عرضه به بازارهای جهانی را دارد و نقطع ضعف در تولید نیست باید در حوزه تجارت تغییر رفتار بدهیم.

وی در پایان با پاسخ به سوالات متقاضیان در امر کسب و کار با اشاره به دلایل رکود بازار ، ناشناس بودن تولیدی، نداشتن مهارت در امر مشتری یابی و خیلی آیتم های دیگر،  گفت: هر مشکلی ، راه حل های فراوانی دارد و فقط کافیست دقیق روی آن مشکل و راهای برون رفت از آن تمرکز کنیم.

شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان کشور  در حال برگزاریست.

انتهای پیام