اخبار

برگزاری کارگاه مشاوره و ارتباط پشتیبان برای متقاضیان رشته بسته‌بندی طرح نوین مشاغل خانگی آذربایجان غربی

آذربايجان غربي

۱۳۹۷/۰۷/۰۷

متن کامل خبر

کارگاه  مشاوره و ارتباط با پشتیبان برای متقاضیان رشته بسته‌بندی در چهار مزیت بسته‌بندی حبوبات، بسته‌بندی سبزیجات، بسته‌بندی میوه خشک و تولید میوه خشک در طرح ملی الگوی نوین مشاغل خانگی در استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در این کارگاه که هفتم مهر ماه، با حضور خانم میری نماینده اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی و 74 نفر از متقاضیان طرح نوین مشاغل خانگی این استان برگزار شد ابتدا طرح ملی الگوی نوین مشاغل خانگی تعریف و اهداف آن برای متقاضیان تشریح و نقش جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح بیان شد و سامانه طرح جهت برای بازدید و استفاده از محتویات آموزشی و فیلم‌های کاربردی توضیح داده شد.

سپس مدرس کارگاه مطالبی در خصوص معرفی پشتیبان، و اهمیت و نقش آن در طرح، بررسی اهمیت اتصال به بازار، فاکتورهای مهم در اتصال به بازار، تشریح پشتیبانی از مشاغل موجود در این کارگاه، نحوه ادامه فعالیت بیان کرد.

این کارگاه آموزشی با تدریس آقایان دکتر محمدرضا دیلمقانی و مهندس نعمتی به مدت 3 ساعت در جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی برگزار شد.

طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اجرای جهاد دانشگاهی در 9+ استان کشور در حال اجراست.