اخبار

مدیرکل ثبت احوال ایلام در بازدید از طرح نوین مشاغل خانگی: عدم اتکای این طرح به تسهیلات بانکی نقطه قوت آن است

ايلام

۱۳۹۷/۰۶/۰۶

متن کامل خبر

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام در جریان بازدید از ستاد راهبری طرح نوین مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام بر درستی عدم اتکای این طرح به تسهیلات بانکی صحه گذاشت و وام اشتغال را سم خواند.


به گزارش خبرنگار سامانه طرح ملی نوین توسعه مشاغل خانگی، «منوچهر تیموری» در این بازدید اظهار کرد: تسهیلات بانکی ایجاد اشتغال را در پی ندارد و موجب ایجاد نقدینگی در جامعه و تبعات بعدی است و این طرح روش درستی در پیش گرفته است.


وی افزود: ارزیابی متقاضیان و تعیین سطح مهارت و توانمندی آنها، مشاوره شغلی و غربال آنها منجر به نتیجه است و این طرح موفق خواهد شد اما پس از تولید باید به بسته بندی خوب، تبلیغات مناسب و برندسازی هم توجه کرد.


مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت: برخی از رشته های این طرح جدید است در استان ما نیز استعدادهای خوبی وجود دارد که می توانند وارد چرخه مشاغل خانگی شوند.


وی استان ایلام را دارای زمینه مساعدی برای اشتغال دانست و خاطر نشان کرد: بسیاری از افراد غیر بومی برای کار در عرصه بازار به ایلام آمده اند و موفق هم بوده اند ما باید با استفاده از این طرح دست جوانان جویای کار را بگیریم و در بازار کسب و کار فعال کنیم.


رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام نیز در این بازدید روند اجرای طرح و مراحل پیش رو را تشریح کرد.