اخبار

بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان از ستاد راهبری طرح نوین مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی ایلام

ايلام

۱۳۹۷/۰۵/۳۱

متن کامل خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه مشکل جامعه‌ی امروز اشتغال است و هدایت تحصیلی صحیح می‌تواند سهم بسزایی در حل مسئله بیکاری داشته باشد، گفت: هم‌افزایی جهاددانشگاهی و آموزش و پرورش می‌تواند در این زمینه نقش اساسی داشته باشد.


رستم‌زاد در بازدید از ستاد راهبری مشاغل خانگی با ابراز خرسندی از پیوستن استان ایلام به استان‌های پایلوت در این زمینه گفت: طراحی سامانه‌ی این طرح توسط جهادگران جوان جهاددانشگاهی واحد استان، نشانه‌‌ی خلاقیت و پشتکار جهادگرانی است که به رفع بیکاری و رونق اشتغال استان کمر همت بسته‌اند.


وی با اشاره به رشته‌های تعریف شده برای این طرح در استان گفت: این رشته‌ها با درایت خاصی برای استان تعریف شده و هر کدام دارای جوامع هدف مد نظر خود هستند و مطمئنا با ورود جهاددانشگاهی این طرح به نتایج مدنظر خود خواهد رسید.


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: این طرح به خوبی موضوع برندسازی و شبکه‌سازی را مورد توجه قرار داده و امیدواریم بتواند ضعف طرح‌های گذشته را به خوبی جبران کند و به اهداف خود برسد.


رستم‌زاد ابراز امیدواری کرد جهاددانشگاهی به خوبی بتواند این طرح را به اهداف عالی خود برساند.


سیدغلامرضا حسینی رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام در این بازدید گزارش‌هایی را از فعالیت‌های واحدهای مختلف این نهاد ارائه کرد.