اخبار

بازدید مدیرکل کمیته امداد استان از ستاد راهبری طرح نوین مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی ایلام

ايلام

۱۳۹۷/۰۵/۲۹

متن کامل خبر

 مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در جریان بازدید از ستاد راهبری طرح ملی توسعه نوین مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی ایلام، بر تقویت برند سازی در مشاغل مشخص شده در این طرح تأکید کرد.


به گزارش خبرنگار سامانه طرح ملی توسعه نوین مشاغل خانگی inhb.ir  ، «ضیاء رضایی» در این بازدید اظهار کرد: ما در زمینه فرش استعدادهای بسیار خوبی داریم به گونه‌ای که هم اکنون تندباف ترین بافنده فرش ابریشم ایران اهل استان ایلام است و باید به آنها برای اشتغال و درآمد پایدار کمک کنیم.


وی با اشاره به اینکه متأسفانه هم اکنون فرش استان ایلام با برند کاشان و قم و برخی استان‌های دیگر عرضه می‌شود گفت: مزیت اصلی این طرح، تلاش برای بازاریابی و فروش محصول است که در حال حاضر مشکل اصلی ماست.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام افزود: ما برای تعامل و و همکاری با جهاد دانشگاهی ایلام در این طرح آمادگی کامل داریم و تسهیلات خوبی هم به افراد تحت پوشش خود که در این طرح، اشتغال ایجاد کنند، خواهیم داد.


رضایی همت جهاد دانشگاهی ایلام در افزودن رشته تولید و تکثیر زالو را به طرح ستود و گفت: این رشته می تواند اشتغالزایی خوبی در استان ایجاد کند و ما آماده همکاری هستیم.