اخبار

جلسه مشاوره با تسهيلگران و پيشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی در شهرستان محلات

مرکزي

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

خلاصه خبر

جلسه مشاوره ای با تسهیلگران و پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی در شهرستان محلات برگزار شد


متن کامل خبر

 

به  گزارش دبيرخانه طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان مركزي، در راستاي ادامه اين طرح در استان مركزي جلسه مشاوره با حضور جمعي از پيشرانان و تسهيلگران شهرستان محلات و نيم ور در روز دوشنبه 31 خرداد 1400 برگزار گرديد.

در اين جلسه فاطمه غني پور مديراجرايي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان مركزي ضمن تشريح كامل طرح ملي توسعه مشاغل خانگي ،پيرامون خوداشتغالي، بهبود معيشت و افزايش رفاه خانواده‌ها و استفاده از ظرفيت‌هاي خانگي براي ايجاد اشتغال پايدار توضيحاتي را ارائه نمود.

وي در ادامه تصريح كرد: مهمترين هدف كيفي طرح اتصال صاحبان كسب‌ و كار به بازار هدف و بنگاه‌هاي پيشرو مي باشد.

غني پور افزود: برنامه ريزي دقيق و اصولي در زمينه راه اندازي كسب و كارهاي خانگي و همچنين توانمند نمودن افراد خلاق در گرايش هاي مختلف، از ديگر برنامه هاي اين طرح به شمار مي رود.

وي در پايان افزود: ايجاد شبكه هاي اجتماعي در راستاي همسو نمودن و دسته بندي محصولات پس از توليد، به موجب اتصال به بازار هدف و برند سازي محصولات، از ويژگي هاي اين طرح مي باشد كه افزايش درآمد فرد و همچنين اشتغال پايدار و ايجاد ثروت ملي را به دنبال خواهد داشت.

لازم به ذكر است: طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و اجراي جهاددانشگاهي همزمان با سراسر كشور در استان مركزي در حال اجرا مي باشد.