اخبار

نشست جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح نوین مشاغل خانگی، با معاون صنایع دستی و رئیس انجمن صنایع دستی استان کرمانشاه

کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۷/۰۵

متن کامل خبر

جلسه مشترک مجری طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی با خانم دکتر حیدری معاون صنایع دستی سازمان میراث استان کرمانشاه و آقای ناصری رییس انجمن صنایع دستی استان در سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی استان کرمانشاه برگزار گردید.


در این جلسه که خانم دکتر حیدری معاون صنایع دستی سازمان میراث استان کرمانشاه و اقای ناصری رییس انجمن صنایع دستی استان و اقای دکتر آزادی و آقای خوش خوی از سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه حضور داشتند،" بررسی ضرورت و الزامات شبکه سازی در حوزه صنایع دستی با تاکید بر ایجاد زنجیره بازاریابی و فروش محصولات" مورد بحث و تبادل نظر از سوی حاضرین در جلسه قرار گرفت.

موضوعاتی همچون بسته بندی، برند سازی، تهیه مواد اولیه مرغوب، آموزش و توانمند سازی حرفه ای و کاربردی از اهم مباحث این جلسه بود.

ایجاد تشکل های حرفه ای در زمینه هایی همچون بسته بندی، طراحی در کنار تیم های تولیدی بسیاز موثر و تاثیر گذار در حوزه مشاغل خانگی در بخش صنایع دستی استان کرمانشاه خوانده شد.

به همین منظور مقرر شد در روز های آتی سازمان میراث با همکاری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در دو شهرستان کنگاور که به عنوان یکی از قطب های صنایع چوب ،و شهرستان پاوه که به عنوان یکی از قطب های گیوه دوزی و گیوه بافی در کشور شاخص هستند، همایش منطقه ای در حوزه مشاغل خانگی در بخش صنایع دستی برگزار نمایند.

قطعا برگزاری این همایش ها در معرفی، شناسایی و هم افزایی افراد فعال در این حوزه ها در بخش تولید، طراحی، آموزش و مهمتر از همه اتصال به بازار نقش موثری خواهد داشت.