اخبار

در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی دومین کارگاه رویه دوزی صندل ویژه متقاضیان صندول دوزی برگزارشد

قم

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

خلاصه خبر

در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی دومین کارگاه رویه دوزی صندل ویژه متقاضیان صندول دوزی برگزارشد این کارگاه از سلسله کارگاه های توانمندسازی فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم می باشد. طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار رفاه اجتماعی و با اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان در حال اجرا می باشد.


متن کامل خبر

این کارگاه از سلسله کارگاه های توانمندسازی فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم می باشد.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار رفاه اجتماعی و با اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان در حال اجرا می باشد.

در همین راستا کارگاه رویه دوزی صندل به مربی گری آقای ابوالفضل زارعی از مربیان خبره و از پیشران های طرح در جهاددانشگاهی استان قم برگزار شد. مخاطبین این دوره متقاضیان مشاغل خانگی در رسته صندل دوزی بودند که این دوره با استقبال مناسب این متقاضیان همراه بود.

زارعی در این دوره مباحثی در خصوص آشنایی با رشته صندل دوزی، انواع صندل، رویه های صندل ، نحوه پرچ کردن رویه های صندل و دوخت رویه به زیره صندل ارائه نمودند.

لازم به ذکر است برنامه ریزی لازم با پیشران این طرح توسط دبیرخانه طرح انجام شد و پس از این دوره متقاضیان آموزش دیده جهت شروع فعالیت به پیشران این طرح متصل شدند.