اخبار

نشست با پيشران چرم در خصوص برگزاري دوره هاي تخصصي چرم و سراج

مرکزي

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

خلاصه خبر

نشست با پيشران چرم در خصوص برگزاري دوره هاي تخصصي چرم و سراج در جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار گردید


متن کامل خبر

 

به گزارش دبيرخانه طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در جهاددانشگاهي استان مركزي، روز شنبه 5 تيرماه 1400 جلسه اي با حضور پيشران چرم در خصوص برگزاري دوره هاي تخصصي چرم در جهاددانشگاهي استان مركزي برگزار گرديد.

اين جلسه كه با حضور فاطمه غني پور مديراجرايي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي جهاددانشگاهي استان مركزي برگزار گرديد، مباحثي در خصوص برگزاري اين دوره ها عنوان شد.

غني پور هدف از برگزاري اين دوره ها را گذراندن دوره هاي تخصصي توسط متقاضيان  عنوان نمود و افزود: برگزار نمودن اين دوره ها با حضور پيشران مربوطه و استفاده از تجارب ايشان در اين زمينه مي باشد.

وي اذعان داشت: صنعت چرم يكي از كاربردي ترين و درآمدزا ترين صنايع كشور مي باشد كه با توجه به اينكه از فضاي كاري محدودي برخوردار است مي توان آنرا در دسته مشاغل خانگي رده بندي نمود.

وي در پايان گفت: متقاضيان با شركت در دوره هاي تخصصي چرم و سراج با توليد محصولات با كيفيت كه قابليت عرضه در بازارهاي داخلي را داشته باشد؛ آشنا شده و مي توانند پس از اين با خلاقيت و نوآوري به كسب و كار خود رونق بيشتري دهند.

شايان ذكر است؛ طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و اجراي جهاددانشگاهي همزمان با سراسر كشور در استان مركزي در حال اجراست.