اخبار

برپایی کارگاه استانداردسازی محصول در خراسان‌شمالی

خراسان شمالي

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

خلاصه خبر

 کارشناس اشتغال جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی از برپایی کارگاه رایگان آموزش مجازی استانداردسازی محصول در استان خبرداد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، آرزو یزدانی اظهارکرد: در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان ،کارگاه استانداردسازی محصول و تولید شناسنامه محصول با ارائه گواهینامه معتبر در خراسان‌شمالی برگزار شد.
وی با بیان اینکه این کارگاه چهارشنبه دوم تیرماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ برگزار می‌شد، گفت: این دوره آموزشی به صورت مجازی و رایگان بود.
یزدانی عنوان کرد: علاقمندان برای ثبت نام در دیگر دوره های مجازی به آدرس http://jdrouyesh.ir مراجعه کنند یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۸۳۲۲۸۵۷۳۸ تماس بگیرند.
گفتنی است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از شهریور ماه سال 99 در سراسر کشور در قالب تفاهم نامه جهاددانشگاهی با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کلید خورده است که سهمیه استان در این طرح ایجاد اشتغال برای 500 نفر است که متقاضیان مشاغل خانگی با مراجعه به سامانه inhb.ir می توانند به تناسب علاقمندی خود و براساس مزییت های استان در حوزه مشاغل خانگی اقدام به نام نویسی کنند و براساس رشته آموزشی انتخاب شده از سوی کارشناسان دبیرخانه مشاغل خانگی به صورت تلفنی ارزیابی، هدایت و مشاوره میشوند.