اخبار

جلسه مشاوره تخصصي دوره هاي چرم، سراج و زيورآلات

مرکزي

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

خلاصه خبر

جلسه مشاوره تخصصي دوره هاي چرم، سراج و زيورآلات در جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد


متن کامل خبر

 

به گزارش دبيرخانه طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان مركزي، روز يكشنبه 6 تيرماه 1400 جلسه مشاوره تخصصي دوره هاي چرم ، سراج و زيورالات در جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار گرديد.

اين جلسه با حضور متقاضيان و همچنين پيشرانان  چرم ،زيورآلات (خانم حسينجاني و خانم فرجي) در محل سالن جلسات جهاددانشگاهي استان مركزي برگزار شد.

در اين جلسه فاطمه غني پور مدير اجرايي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان مركزي؛ از روند اجراي طرح به ويژه آموزش و توانمندسازي متقاضيان توضيحاتي ارائه نمود و افزود: برگزاري اين دوره هاي به متقاضيان كمك مي كند كه با روند ساز و كارهاي اين حرفه بيشتر آشنا شده و هدفمندتر و اصولي تر كار خود را ادامه دهند.

وي در ادامه اذعان داشت: با توجه به اينكه چرم و زيورالات از جايگاه ويژه اي در بخش صنايع و هنرهاي دستي برخوردارند  متقاضيان بايد  با فرايند توليد ، خلاقيت و نوآوري و همچنین عرضه محصولات به بازار بطور كامل آشنا شوند.

وي در پايان با بيان اينكه اين طرح با آموزش متقاضيان و ايجاد شبكه هاي فروش و اتصال به بازار در رشد اقتصادي، ايجاد اشتغال و توليد ملي از ويژگي بالايي برخوردار است؛ خاطر نشان كرد: هدف از برگزاري اين دوره ها كمك به متقاضيان طرح مي باشد تا بتوانند پس از آموزش هاي لازم، توليدات خود را در سطح ويژه اي گسترش داده و شاخص نمايند، تا بتوانند در بازارهاي ملي محصولاتي ، برند را عرضه نمايند.

شايان ذكر است: طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه ا جتماعي و اجراي جهاددانشگاهي همزمان با سراسر كشور در استان مركزي در حال اجرا مي باشد.