اخبار

برگزاری جلسه تشریح فاز سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی درشهرستان بویین و میاندشت اصفهان

اصفهان

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

متن کامل خبر

   به گزارش دبیرخانه اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان اصفهان، جلسه تشریح فاز سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ( اتصال به بازار)  با حضورنماینده فرمانداری، رئیس و کارشناسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و تعدادی از پیشرانان شهرستان بویین و میاندشت برگزار شد.
در این جلسه که با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات شهید مطهری شهرستان بویین و میاندشت تشکیل شد ، مدیر اجرایی طرح گزارشی از کلیات
  طرح ارایه و از اقدامات انجام یافته در فاز اول و دوم برای حاضران در جلسه گزارش داد. درادامه جلسه پس از ارائه وضعیت اشغال شهرستان توسط ریاست اداره کار، پشتیبان های حاضر به ارائه گزارشی از فعالیت صورت گرفته در حوزه بافت فرش و تابلو فرش، رشته خیاطی و پوشاک، حوزه صنایع دستی و همچنین

 بررسی امکانات، توانمندی ها و مزیت های موجود  و مشکلات مرتبط با حوزه فعالیت خود در زمینه بحث افزایش قیمت مواد اولیه مصرفی، موانع موجود در زمینه دریافت تسهیلات ، رکود بازار و عدم فروش محصولات تولیدی، هزینه بالای دستمزد نیروهای تحت پوشش و... پرداختند.

گفتنی است شهرستان بویین و میاندشت در غرب استان اصفهان واقع شده و اقتصاد این شهرستان بیشتر بر پایه کشاورزی و دامپروری ، بافت فرش و محصولات مرتبط و حوزه گردشگری و بوم گردی می باشد.