اخبار

برپایی جلسه مشاوره برای تولیدی پوشاک مطهره پیشران طرح مشاغل خانگی خوزستان

خوزستان

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

متن کامل خبر

ششمین جلسه مشاوره برندسازی برای پیشران حوزه پوشاک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان خوزستان در محل سازمان جهاددانشگاهی خوزستان در اهواز برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، 7 تیرماه 1400، با حضور سیدرضا علوی مشاور طرح ملی مشاغل خانگی خوزستان، شیما تقی نژاد مدیر اجرایی و مونا چراغی کارشناس طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان خوزستان، جلسه مشاوره اشتغال با موضوع توسعه بازار برای زهره صالحی چلچه مدیر تولیدی پوشاک مطهره و آکو لطفی مدیر داخلی این تولیدی برگزار شد.

در این جلسه مشاور در ادامه مباحث توسعه بازار عنوان کرد بعد از رفتارشناسی مشتریان و افراد غیر مشتری، فاز دوم کار متقاعدسازی یا فروش به این افراد است. وی همچنین در خصوص چگونگی انتخاب و نحوه کار بازاریاب در کسب و کار و همچنین بازاریابی ارجاعی توضیح داد. ثبت داستان های موفق کسب و کار خود و ارایه آن ها از طریق بورشور، فضای مجازی و سایت خود جهت استفاده عموم، وجود تناسب بین بازار و محصول و تجربه کار با شرکت های مستقر در شهرستان های استان و سپس خارج استان از دیگر مواردی بود که مشاور بر آن ها تاکید کرد.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با ظرفیت ایجاد شغل برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در ۳۱ استان کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر مجری این طرح در استان است.