اخبار

ارایه مشاوره توسعه بازار به تولیدکننده میوه خشک و شکلات خرما در خوزستان

خوزستان

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

متن کامل خبر

جلسه مشاوره اشتغال برای یکی از پیشرانان حوزه پوشاک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان خوزستان در محل جهاددانشگاهی خوزستان در اهواز برگزار شد .

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، 7 تیرماه 1400، با حضور سیدرضا علوی مشاور طرح ملی مشاغل خانگی خوزستان به عنوان مشاور، شیما تقی نژاد مدیر اجرایی و مونا چراغی کارشناس اجرایی طرح، جلسه مشاوره اشتغال با موضوع توسعه بازار برای پریسا رضایی و پروانه رضایی دو خواهر تولیدکننده میوه خشک و خرما شکلاتی در اهواز برگزار شد.

پریسا رضایی مدیر کارگاه تولیدی انواع میوه خشک و خرما شکلاتی لیبانو در اهواز است که به صورت خانوادگی فعالیت می کند و در حال حاضر 4 نفر در این کارگاه مشغول کار هستند. در این جلسه در ابتدا خانم رضایی یک نمونه از بسته بندی محصول خود را ارایه داد و مشاور نیز در خصوص بسته بندی محصولات مشاوره و راهنمایی هایی ارایه کرد.

وی در ادامه عنوان کرد شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام روش و ابزار پایداری برای فروش نیستند و تنها می توانند به عنوان موتور جذب مشتری برای شما عمل کنند و در این راستا بر راه اندازی وبسایت جهت کسب و کار تاکید کرد. اهمیت شناسایی نیاز و مشکل مشتری به عنوان یک اصل در بازاریابی و تشریح ویژگی های یک فروشنده خوب از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با ظرفیت ایجاد شغل برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در ۳۱ استان کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما به جهاددانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان نیز با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر مجری این طرح در استان است.