اخبار

ادامه همکاری دفتر تسهیلگری حصیرآباد اهواز با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

خوزستان

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

متن کامل خبر

نشست هماهنگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان خوزستان با حضور مدیر طرح و مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی منطقه حصیرآباد اهواز برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، در این نشست که امروز، 12 تیرماه 1400 در محل دبیرخانه طرح در اهواز برگزار شد، پیرو هماهنگی های صورت گرفته در جلسات قبل، خانم آقایی مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی منطقه حصیرآباد اهواز با اشاره به ادامه همکاری های دفتر با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان، تعدادی نیروی خیاط تحت پوشش این دفتر را جهت شرکت در این طرح معرفی کرد و گفت: البته در منطقه حصیرآباد ظرفیت بیشتری برای معرفی نیرو وجود دارد.

در ادامه شیما تقی نژاد مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان با توجه به ظرفیت های موجود در طرح، از آمادگی برای پذیرش نیروهای بیشتر جهت اتصال به پیشرانان طرح خبرداد.

درخواست همکاری در اجرای طرح های پیشنهادی دفتر تسهیلگری منطقه حصیر آباد و آمادگی و تمایل دفتر تسهیلگری در زمینه همکاری با سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست خانم شاچری کارشناس دفتر تسهیلگری و توسعه محلی منطقه حصیرآباد اهواز نیز حضور داشت.

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، این طرح با ظرفیت ایجاد شغل برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در ۳۱ استان کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ‌عنوان کارفرما به جهاددانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان نیز با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر مجری این طرح در استان است.