اخبار

نشست کارگاهی- توجیهی « موانع و چالش‌های اشتغال زنان در حوزه مشاغل خانگی» در استان کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۵/۰۹

متن کامل خبر

تشریح طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی به همت معاونت پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه و با همکاری دفتر اجتماعی استانداری، در نشست « موانع و چالش‌های اشتغال زنان در حوزه مشاغل خانگی» در استان کرمانشاه، برگزار شد.


در این نشست ابتدا دکتر همایون نائلی عضو بازنشسته هیئت علمی دانشگاه رازی، چالش‌های اشتغال زنان استان در حوزه مشاغل خانگی را بررسی کرد.


سپس مژگان شهبازی از پشتیبانان حوزه پوشاک استان مواردی را برای تشویق و هدایت و شروع به فعالیت زنان استان در زمینه مشاغل خانگی بیان کرد.


در ادامه مدیران شرکت مهر فناوران تابش، به عنوان پشتیبان تولید مرغ بومی (جوجه یک روزه) در استان در خصوص طرح نوین مشاغل خانگی مطالبی را در قالب تجربه کاری و انتقال سوابق کاری خود و راهکارهای مناسب جهت اتصال به بازار بیان کردند.


در بخش پایانی نیز مهندس شهاب خوشخوی توضیحات مبسوطی در خصوص طرح نوین مشاغل خانگی ارائه و تفاوت‌های آن را با طرح‌های پیش از خود بیان و حاضران در نشست را دعوت به ثبت نام و استفاده از مزایای طرح کرد.


در این نشست کارگاهی – توجیهی که تا ساعت 17 عصر به طول انجامید زنان خودسرپرست استان کرمانشاه حضور داشتند که با حمایت استانداری استان در این نشست حضور یافتند.