به گزارش دبيرخانه طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در مرکز رشد و شکوفایی جهاددانشگاهي استان هرمزگان، جلسه هم انديشي با مسئول آموزش و پيشران رسته بسته بندی در درمرکز رشد و نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهي هرمزگان برگزار شد.
در اين جلسه مباحثي در خصوص آموزش برند سازی و بسته بندی به منظور توانمند نمودن متقاضيان، ايجاد مكان بازارهاي فروش اينترنتي محصولات و همچنين اتصال متقاضيان به بازار مورد بررسي قرار گرفت.
ایزدی گفت: ازآنجاکه در کشور ما هنوز فرهنگ خرید محصولات بهصورت فلهای و باز وجود دارد و باید آموزش هایی در مورد برند سازی جایگاه آن دادا شود زیرا بسیاری از محصولات به دلیل عدم استفاده مناسب از بستهبندی و برند سازی فرصت نمایش و ابراز وجود پیدا نمیکنند و جای خود را به محصولات مشابه خارجی میدهند.
این پیشران بسته بندی با بیان اینکه آمادگی هر گونه هم کاری جهاد دانشگاهی را دارد، گفت : خلاقیت در بستهبندی و برند سازی مسئله مهم دیگری است که باید موردتوجه قرار گیرد. کیفیت خوب و خلاقیت بستهبندی میتواند مشتری را به سمت کالای شما جذب نماید. بستهبندی جذاب و چشمنواز شما میتواند مشتری را از تردید رها کند و او را ترغیب به خرید محصول شما نماید.
ویدر پایان گفت: شفاف بودن بستهبندی و برند سازی اصل مهم دیگری است که باید رعایت شود. بستهبندی نباید بهگونهای باشد که نام و برند و حتی نوع کالا در آن مشخص نباشد و مشتری مجبور باشد وقت زیادی برای روشن شدن این موضوع بگذارد. بستهبندی همچنین باید پیام خود را بهروشنی به مخاطب القا نماید.
شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی
به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان کشور در حال برگزاریست.
انتهای پیام
معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی
(۰۲۱) ۶۶۷۴۷۷۴۷