اخبار

بازدید معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام از ستاد راهبری طرح نوین مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی ایلام/ عملکرد این نهاد در استان مطلوب بوده است

ايلام

۱۳۹۷/۰۵/۰۶

متن کامل خبر

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با حضور در جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام از ستاد راهبری طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی استان و سامانه اینترنتی این طرح بازدید کرد.


به گزارش خبرنگار سامانه طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی inhb.ir ، «محمد نوذری» در جریان این بازدید اظهار کرد: طرح نوین مشاغل خانگی از طرح‌های کارشناسی شده و خوب دولت برای ایجاد اشتغال است که هم اکنون توسط جهاد دانشگاهی در 9 استان کشور در حال انجام است و باید همه کمک کنیم تا این طرح موفق شود.


وی ضمن استقبال از اجرای این طرح در استان و ابراز خرسندی از استقبال متقاضیان از مشارکت و ثبت نام گفت: این طرح که آموزش و ارتقای توانمندی متقاضیان، بازاریابی و اتصال به بازار، به‌کارگیری پشتیبان و حامی و همچنین اتصال محصول به برندهای ملی و بین المللی را در خود دارد، ضریب موفقیت بالایی خواهد داشت.


معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: عملکرد جهاد دانشگاهی استان در این طرح به عنوان مجری، مطلوب بوده است این نهاد با توجه به ظرفیت‌های عظیم علمی، آموزشی، پژوهشی و اشتغال خود نقش تسهیل‌گری خود را بیش از پیش انجام می‌دهد.