اخبار

رونق مشاغل خانگی، افزایش تولید را رقم می زند

اردبيل

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

خلاصه خبر

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: رونق مشاغل خانگی در شرایط محدودیت‌های کرونایی که مانعی در برابر چرخه تولید است، به افزایش ظرفیت تولید استان کمک می‌کند.


متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی اردبیل، مهران اوچی اردبیلی با بیان این مطلب در حاشیه بازدید از دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل افزود: از آنجا که افزایش تولید یکی از شاخصه‌های پیشرفت اقتصادی هر استان است به همین خاطر هدایت چرخه تولید به سمت منازل و استفاده از پتانسیل نیروی کار در خانه‌ها می‌تواند علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده، تولید داخل استانی را نیز رونق بخشد.

وی با اشاره به شعار سال و توجه ویژه مقام معظم رهبری به امر تولید افزود: یکی از مولفه‌های تحقق شعار سال توجه به امر تولید در منازل است، چرا که با رونق مشاغل خانگی و بدون نیاز به سرمایه‌گذاری کلان برای ایجاد فضاهای تولیدی بزرگ و هزینه‌کردهای دیگر، تولید به میزان بالایی خواهد رسید و شاهد افزایش تولید، صادرات و در نهایت تولید ناخالص را خواهیم بود.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، شاهد رشد و شکوفایی تولید در استان اردبیل باشیم.