اخبار

نشست با پيشران پوشاك و صنايع دستي شهرستان خمين

مرکزي

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

خلاصه خبر

نشست با پيشران پوشاك و صنايع دستي شهرستان خمين در جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد


متن کامل خبر

 

به گزارش دبيرخانه طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در جهاددانشگاهي استان مركزي، جلسه هم انديشي با پيشران حوزه پوشاك و صنايع دستي شهرستان خمين، در محل جهاد دانشگاهي استان مركزي برگزار شد.

فاطمه غني پور مديراجرايي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در جهاددانشگاهي استان مركزي در ابتداي اين نشست گفت: طرح ملي توسعه مشاغل خانگي يكي از عوامل مهم در رونق و توسعه اشتغال پايدار مي باشد.

 وي در ادامه افزود: از ويژگي هاي اين طرح مي توان به ايجاد فرصت براي متقاضيان با گرايش هاي مختلف جهت راه اندازي كسب و كارهاي خانگي در استان اشاره نمود.

وي خاطرنشان كرد: بخش پوشاك و همچنين صنايع دستي دو شاخص كسب و كار خانگي محسوب مي شوند كه افراد با پتانسيل هاي موجود در اين رابطه مي توانند نقش بسزايي نسبت به ايجاد اشتغال و همچنين توليد محصول ايفا نمايند.

وي اذعان داشت: بخش پوشاك و صنايع دستي كه از نظر توليد محصول از گستردگي ويژه اي برخوردار مي باشد؛ مي تواند متقاضيان زيادي را در گرايش هاي مختلف و زيرمجموعه اين دو گروه؛ به فعاليت دعوت نمايد؛ كه اميد است افراد با ذوق و خلاقيت بتوانند در اين عرصه به توليد محصولات در اين زمينه بپردازند.

وي در پايان اظهار نمود: افراد پس از توليد مي توانند از طريق شبكه هاي فروش؛ محصولات خود را به بازار هدف عرضه نمايند.

شايان ذكر است: طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و اجراي جهاددانشگاهي همزمان با سراسر كشور در استان مركزي در حال اجرا مي باشد.