اخبار

اعلام همکاری موسسه خیریه صدیقین با طرح مشاغل خانگی در اصفهان

اصفهان

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ، جلسه هماهنگی و هم اندیشی با مدیر خیریه صدیقین در اصفهان برگزار شد.

در این جلسه که روز دو شنبه 21 تیرماه در محل خیریه برگزار شد،ضمن تشریح کامل طرح توسط مدیر اجرایی؛ طرفین به بررسی راهکارهای همکاری مشترک در زمینه ارائه اموزش تخصصی به متقاضیان و همچنین مدلهای بازاریابی و  فروش محصولات تولید شده در این طرح پرداختند.

خانم بنیانیان، در این دیدار ضمن معرفی کامل مجموعه تحت پوشش (در زمینه تولید پوشاک، کالای خواب و آشپزخانه، تولید کالای چرم و سراجی سنتی، بافندگی و...)همکاری خود را با مجموعه جهاد دانشگاهی واحد اصفهان اعلام نمود.گفتنی است موسسه خیریه صدیقین در راستای عمل به تعهدات دینی، فرهنگی و اجتماعی خود و پس از مشورت با برخی از متفکران و فعالان حوزه زنان، در سال 1389 با هدف توانمندسازی “خانواده های زن سرپرست” در ابعاد زیستی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در اصفهان شروع به فعالیت نمود.

در بخش اشتغال مددجویان خیریه صدیقین پس از یادگیری کامل با تامین بودجه وام دریافت می نمایند تا بتوانند لوازم و ماشین های مورد نیاز را تهیه نموده و در منزل مشغول به کار شوند.ضمنا خیریه وسایل لازم همچنین بازار کار را جهت فروش در این مرحله برایشان مهیا می نماید . به زبانی دیگر صدیقین شتاب دهنده ،و هموار کننده راه ناهموار بانوی مددجوی جویای مهارت و اشتغال می باشد.