اخبار

برگزاری پنجاه و ششمین دوره آموزش مهارتی تولید و بسته بندی محصولات زراعی و زینتی

هرمزگان

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

خلاصه خبر

پنجاه و ششمین دوره آموزش مهارتی تولید و بسته بندی محصولات زراعی و زینتی ویژه متقاضیان شهرستانهای بندرعباس و پارسیان به کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مجری گری جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزارمی شود.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی هرمزگان، پنجاه و ششمین دوره آموزش مهارتی تولید و بسته بندی محصولات زراعی و زینتی ویژه متقاضیان شهرستانهای بندرعباس و پارسیان به  کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مجری گری جهاد دانشگاهی هرمزگان در جهاد دانشگاهی  به صورت آنلاین  برگزارمی شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این وبینار می‌توانند از طریق سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی هرمزگان (امجد) با لینک Http://amjad.jde.ir/hr وارد شوند و پس از ورود به سامانه در قسمت انتخاب نام جلسه "آموزش تخصصي مشاغل خانگي " ، سپس  واردکردن نام و نام خانوادگی و انتها واردکردن (رمز عبور: ۱۲۳۴۵۶ ) را وارد وبینار شوند.

 لازم به ذکر است هنگام وارد کردن رمز عبور، زبان کیبورد را انگلیسی(En) انتخاب کنید و از فیلترشکن استفاده نکنید و جهت ورود در سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی هرمزگان (امجد) از مرورگر(موزیلا) Mozilla Firefox  یا Google chrome اپدیت شده استفاده کنند.

انتهای پیام