اخبار

موافقت مدیرکل کار و تعاون ایلام با ادامه روند ثبت‌نام مشاغل خانگی در استان/ رضایت از کیفیت اجرای طرح در استان

ايلام

۱۳۹۷/۰۵/۰۲

متن کامل خبر

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از فرایند و کیفیت اجرای طرح نوین توسعه مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی واحد در ایلام، ابراز رضایت و خرسندی کرد.


 به گزارش خبرنگار سامانه طرح ملی الگوی توسعه مشاغل خانگی inhb.ir ،  شکرالله شیرخانی در نشستی با نماینده جهاد دانشگاهی واحد ایلام به عنوان مجری طرح اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از اینکه تعداد متقاضیان ثبت نام شده طرح، در بین 9 استان پایلوت، رتبه اول را داراست، خشنود است و فرایند اجرای طرح را در حد کیفی خوبی ارزیابی می‌کند و از این بابت از جهاد دانشگاهی ایلام تشکر می‌کند.


وی گفت: ایجاد اشتغال پایدار خانگی نیازمند سازوکارهایی است که در این طرح گنجانده شده است اتصال به بازار و برندهای ملی و محلی و یا فروشگاه‌های محلی و نرم افزاری می تواند به پایداری شغلی بینجامد.


در این نشست نماینده جهاد دانشگاهی ایلام گزارش کاملی از فرایند و روند اجرای طرح نوین مشاغل خانگی ارائه کرد.


با توجه به استقبال مردمی و بر اساس گزارش ارائه شده و کیفیت کار جهاد دانشگاهی ایلام مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان موافقت خود را با ادامه فرایند ثبت نام از متقاضیان طرحنوین الگوی توسعه مشاغل خانگی در استان اعلام و ضمن تماس تلفنی با خانم امام‌دادی رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار ادامه روند ثبت نام متقاضیان در استان ایلام شد.