اخبار

برندسازی؛ یک امر ضروری در کسب‌وکار

هرمزگان

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

خلاصه خبر

هفتمین دوره آموزش تخصصی برندسازی محصولات آنلاین برای متقاضیان شهرستانهای سیریک، جاسک، قشم و بشاگرد برگزار شد.


متن کامل خبر

برگزاری به گزارش دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی هرمزگان، هفتمین جلسه مشاوره تخصصی برندسازی محصولات آنلاین در تاریخ سه شنبه ۲۲ تیر ماه 1400 با تدریس خانم فهیمه سالاری  برای متقاضیان شهرستانهای سیریک، جاسک، قشم و بشاگرد کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مجری گری جهاد دانشگاهی هرمزگان در جهاد دانشگاهی  برگزار شد.

فهیمه سالاری با اشاره به جایگاه برندینگ گفت:  مشتریان تمام بخش‌های کسب‌وکار امروزه بسیار دانا و زیرک شده‌اند چون آنها می‌توانند تلاش‌هایی از سمت شرکت‌ها برای شفافیت و ایجاد راه‌های جدید را برای جذاب‌تر کردن فروش ببینند.

وی با تاکید براینکه رقبای شما مختص به شهرشما نیستند ، ادامه داد: خیلی از صاحبان کسب‌وکار بر این باورند که برندسازی یک امر ضروری در کسب‌وکار آنهاست ولی شمار چشمگیری از آنها دلیل این امر را نمی‌دانند.

این پیشران برند سازی ابرازکرد:برندسازی راهی است که کسب‌وکار را برای خودتان، تیمتان و مخاطبان بیرونی شما تعریف می‌کند و این را می‌توان هویت کسب‌وکار نام‌گذاری کرد اما آنچه قابل درک است این است که برندینگ را باید هسته‌ای از کسب‌وکار و ارزش‌هایی را که می‌آفریند مجسم کند.

این مدرس طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ابراز کرد: اگر می خواهید برای کسب و کار خود برند سازی خوب و موفقی داشته باشید ، از همین حالا دست بکار شوید و قدم به قدم با ما حرکت کنید :

وی با تاکید براینکه با تعریف کردن برند خود شروع کنید.ادامه داد: محصول یا خدمتی که شما ارائه می‌دهد و جایگاهی را که کسب‌وکارتان در بازار دارد را مرور کنید و نگرانی‌های احساسی و عقلایی که مشتریان شما دارند را در نظر داشته باشید. این هویت برند شما است که باید باعث ارتقای کسب‌وکار شما می‌شود.

سالاری با اشار به اینکه هنگام برندسازی خودتان را در جایگاه مخاطب قرار دهید.افزود: هر یک از ما کاراکتر شخصیتی مجزایی داریم که از باورها و ارزش‌ها و اعتقادهای متمایز از یکدیگر ساخته شده که مشخص می‌کند ما چه کسی هستیم .

وی در پایان با تاکید بر اینکه برندینگ آینده‌‌ای جذاب و متغیر خواهد داشت. گفت:با اهمیت دادن و از سر بازنکردن مشتری به او احترام بگذارید. چالش‌سازی کنید و اجازه دهید مشتریان خودشان برای کشف برند شما قدم بردارند. این یک راه مناسب برای کسانی است که علاقه دارند دانسته‌های خود را با دیگران در میان بگذارند.

انتهای پیام