اخبار

چهارمین نشست علمی آینده مشاغل و مشاغل آینده برگزار شد

تهران

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

خلاصه خبر

چهارمین نشست علمی آینده مشاغل و مشاغل آینده با عنوان "بازاریابی، فروش و تولید محتوا؛ فرصت‌ها و مشاغل" توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی با همکاری واحد اصفهان برگزار شد. به گزارش بازار کار، مهندس محمدرضا آذین کارشناس ارشد بازاریابی و رئیس آموزش فروش برند اسنوا و نویسنده کتاب مدل‌های درآمدی با رویکرد بازار ایران در این نشست به ارائه تجربیات خود با محوریت: مهارت‌های رسانه‌های اجتماعی، استراتژی بازاریابی دیجیتال، بازاریابی وایرال، توسعه، فروش، تجارت و تولید محتوا پرداخت.


متن کامل خبر

توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی و با همکاری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان؛
چهارمین نشست علمی آینده مشاغل و مشاغل آینده برگزار شد
چهارمین نشست علمی آینده مشاغل و مشاغل آینده با عنوان "بازاریابی، فروش و تولید محتوا؛ فرصت‌ها و مشاغل" توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی با همکاری واحد اصفهان برگزار شد.
 به گزارش بازار کار، مهندس محمدرضا آذین کارشناس ارشد بازاریابی و رئیس آموزش فروش برند اسنوا و نویسنده کتاب مدل‌های درآمدی با رویکرد بازار ایران در این نشست به ارائه تجربیات خود با محوریت: مهارت‌های رسانه‌های اجتماعی، استراتژی بازاریابی دیجیتال، بازاریابی وایرال، توسعه، فروش، تجارت و تولید محتوا پرداخت.
مهندس آذین در این نشست که با حضور مدیران و کارشناسان حوزه آموزش و کارآفرینی واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور به‌صورت مجازی برگزار شد افزود: بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال شامل وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال ) مورداستفاده قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به تخصص‌ها و مشاغلی که در حوزه بازاریابی دیجیتال شکل‌گرفته گفت: مشاغل و رشته‌های بسیاری در حوزه بازاریابی شکل‌گرفته که می‌توان به تخصص‌های تدوین استراتژی دیجیتال، بازاریاب دیجیتال، هکر رشد، بازاریان ویروسی، بازاریاب تأثیرگذار، فروشنده دیجیتال، اتوماسیون فروش، دیتا ماینینگ، تحقیقات بازار و ... اشاره کرد و گفت: کارشناس حوزه شبکه‌های اجتماعی، کارشناسان آشنا با ابزارهای تبلیغات دیجیتال، انواع تبلیغات در ابزارهای دیجیتال، تجارت الکترونیک، کپی رایترها، بلاگرها، پادکسترها، اینفلوننسر، داستانسراها، کارشناس هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، CEM، CRM و می‌توان اشاره کرد که باید در حوزه مشاغل به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
علاقه مندان می توانند برای دسترسی به فایل این نشست به آدرس اینترنتی به نشانی http://jde.ir/fa/download/category/56
مراجعه نمایند.