اخبار

انسجام فعالیت‌های مشاغل خانگی با شبکه سازی و خوشه سازی

خراسان جنوبي

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

خلاصه خبر

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی از برگزاری وبینار کشوری "مروری بر شبکه سازی در کسب و کارهای خرد و خانگی" ویژه واحدهای مجری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان خبر داد.


متن کامل خبر

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی از برگزاری وبینار کشوری "مروری بر شبکه سازی در کسب و  کارهای خرد و خانگی" ویژه واحدهای مجری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان خبر داد.

مجتبی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از اهداف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی این است که فعالیت افرادی که به صورت جزیره‌ای و خرد کار می‌کنند، منسجم شود.

وی افزود: برای افراد فعال در این حوزه شبکه سازی شده و در این شبکه طراحان مختلف، بازاریابان و افراد مختلف در حوزه‌های مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند تا بتوانند فعالیت منسجم تری داشته باشند و توسعه بازار اتفاق می‌افتد که امیدواریم الگویی برای کل کشور شود.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی بیان کرد: این اتفاق در خراسان جنوبی به بهترین وجه شکل گرفته و به زودی در کشور نیز هر استان یک مسئول شبکه خواهد داشت و باعث خواهد شد هر حوزه شبکه‌ای داشته باشد.

وی تصریح کرد: این امر هم افزایی را افزایش داده و سرعت فروش محصول را ارتقا می‌دهد.

ابراهیمی با بیان اینکه در این طرح موضوع برندینگ نیز یه صورت ملی اجرایی می‌شود، افزود: در قالب این طرح، بیش از ۱۰ شبکه در استان شکل گرفته و برای بیش از ۱۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه افراد از ابتدای کار آموزش‌ها را می‌بینند و کار کاملا سیستماتیک و منسجم انجام می‌شود، تصریح کرد: در این راستا وبینار کشوری "مروری بر شبکه سازی در کسب و  کارهای خرد و خانگی" ویژه واحدهای مجری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در روز ۲۶ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق  لینک http://amjad.jde.ir/bazarekar برگزار خواهد شد.

ابراهیمی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم فعالیت کسب و کارهای خرد را به صورت واحد در استان شکل دهیم که این وبینار آغاز خوبی برای ادامه این راه خواهد بود.