به گزارش دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی هرمزگان، حدیث شهدادی، پیرو انتشار این خبر گفت: این کارگاه در راستای اجرایی شدن طرح ملی مشاغل خانگی دوشنبه 28تیر ماه1400 با تدریس خانم دکتر میترا میجانی برگزار شد.
کارشناس اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با اشاره به "سرفصل های دوره"گفت: مدیریت رابطه سودمند با مشتری،
شرکت و استراتژی بازاریابی،محیط بازاریابی، مدیریت اطلاعات بازاریابی، بازار مصرفی و رفتار مصرفکنندگان، بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری، -استراتژی بازاریابی مشتریمدار، قیمتگذاری ، استراتژی قیمتگذاری و تبلیغات و روابط عمومی از جمله سر فصل های این دوره بودند.
وی گفت: بازاریابی اینترنتی شامل فعالیتهایی می باشد که در وب سایت خود، شبکه های اجتماعی و سایر وب سایتهای اینترنتی انجام می دهیم تا کاربران در سراسر دنیا با محصولات و خدمات ما آشنا شده و نسبت به خرید محصولات و خدمات ما اقدام کنند. بازاریابی اینترنتی، ویژگیهای فنی و خلاقانه اینترنت را با هم گره می زند که شامل طراحی، توسعه، تبلیغات و فروش است.
شایان ذکر است: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مجری گری جهاد دانشگاهی هرمزگان در جهاد دانشگاهی برگزار میشود.
انتهای پیام
معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی
(۰۲۱) ۶۶۷۴۷۷۴۷