اخبار

بازاریاب حرفه ای سخت کار نمی کند

هرمزگان

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

خلاصه خبر

کارشناس اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از برگزاری چهاردهمین جلسه مشاوره عمومی آنلاین مدیریت بازاریابی و فروش محصولات آنلاین برای متقاضیان شهرستانهای رودان، میناب و ابوموسی.خبر داد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی هرمزگان، حدیث شهدادی، پیرو انتشار این خبر گفت: این کارگاه در راستای اجرایی شدن طرح ملی مشاغل خانگی دوشنبه  28تیر ماهساعت 1400  13 الی 15با تدریس خانم دکتر میترا میجانی برگزار شد.

  دکتر میترا میجانی ، مدرس طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گفت: موفقیت در بازاریابی مانند سایر امور زندگی توسط نتایج بدست آمده سنجیده می شود و برای دستیابی به نتایج موردنظر نیاز به یک برنامه مشخص دارید.

وی ادامه داد: گمان نکنید که صرفا با کار طولانی و سخت کوشی می توانید در این زمینه موفق شوید. چه بسا اگر شما کار بازاریابی را به شیوه ای نادرست انجام دهید، آنگاه هیچ نتیجه ای از این سخت کوشی خود نخواهید گرفت.

یک شغل رایج بازاریابی شامل ترکیبی از تفکرات استراتژیک و کارهای تکراری است. بازاریاب های موفق، بیشتر وقت خود را به فکر کردن می گذرانند و توانایی مدیریت چندین پروژه به صورت همزمان را دارند.

میجانی به عوامل موفقیت در بازار یابی اشاره کرد و گفت:موفقیت حرفه ای؛ چیزی که همه ما در زندگی خود به دنبال آن می باشیم.

وی ادامه داد: یک شغل رایج بازاریابی شامل ترکیبی از تفکرات استراتژیک و کارهای تکراری است. بازاریاب های موفق، بیشتر وقت خود را به فکر کردن می گذرانند و توانایی مدیریت چندین پروژه به صورت همزمان را دارند.

این مدرس گفت: گمان نکنید که صرفا با کار طولانی و سخت کوشی می توانید در این زمینه موفق شوید. چه بسا اگر شما کار بازاریابی را به شیوه ای نادرست انجام دهید، آنگاه هیچ نتیجه ای از این سخت کوشی خود نخواهید گرفت.

وی ادامه داد: بازاریاب حرفه ای سخت کار نمی کند، بلکه هوشمندانه کار می کند. انجام کارها به شیوه ای موثر به شما امکان می دهد که پروژه های خود را سریع تر مدیریت کنید و همزمان بتوانید کارهای بیشتری انجام دهید.

وی تصریح کرد: ثابت شده است که بازاریابان سحرخیز، خلاق تر و با استرس کمتری کارهای خود را انجام می دهند. در صبح زود به دلیل اینکه سروصدای کمتری در اطراف شما وجود دارد، می توانید با فراغ بال نسبت به برنامه ریزی برای انجام کارهای خود اقدام کنید.

وی گفت: قطعا همه ما می دانیم که تمرین در زمینه بازاریابی بسیار مفید خواهد بود. اما مشکلی که همه ما با آن داریم نداشتن زمان کافی برای انجام این تمرین ها است.

لازم به ذکر است میجانی در انتهای جلسه مشاوره که به کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مجری گری جهاد دانشگاهی هرمزگان در جهاد دانشگاهی  برگزار می‌شود به سوالات متقاضیان در مورد بازار یابی پاسخ داد.

انتهای پیام