اخبار

با حضور 33 متقاضی و پیشران طرح ملی مشاغل خانگی خوزستان؛

خوزستان

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

خلاصه خبر

وبینار "آشنایی با قوانین و مقررات مشاغل خانگی"، امروز (سه شنبه، 29 تیرماه 1400) از سوی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، این وبینار که در ادامه برنامه های آموزشی و توانمندسازی ویژه متقاضیان و پیشرانان طرح ملی مشاغل خانگی با ارائه آخرین قوانین، مقررات و دستورالعمل ها پیرامون راه اندازی یک کسب و کار خانگی توسط دکتر سید سعید حسینی نژاد برگزار شد، با حضور ۳۳ نفر از شرکت کنندگان همراه بود.

وبینار آموزشی "آشنایی با قوانین و مقررات مشاغل خانگی"، دومین برنامه از سلسله وبینارهای آموزشی توانمندسازی متقاضیان و پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان خوزستان در سال جاری است که برای علاقمندان به صورت رایگان برگزار شده است.

آشنایی با قوانین و مقررات راه اندازی کسب و کارهای خرد و خانگی، شرایط عرضه و فروش محصول در فضای مسکونی، کاهش هزینه ها و نحوه بهره گیری از حمایت های مصرح قانونی، راهکارهای افزایش بهره وری سرمایه و نیروی کار و ... از مهم ترین مطالب ارائه شده در این وبینار بوده است.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان به کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با سهمیه ایجاد اشتغال برای 2500 نفر توسط سازمان جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای  در حال برگزاری است.