اخبار

برگزاری رویداد کارافرینی ایده بازار در حوزه گیاهان دارویی توسط جهاد دانشگاهی واحد اصفهان

اصفهان

۱۴۰۰/۰۴/۳۰

متن کامل خبر

 

در راستای اجرای رویداد های کارافرینی ،  توسعه کسب و کار و کارآفرینی مبتنی بر دانش و فناوری،  حمایت از ایده‌های نوآورانه و تبدیل این ایده‌ها به محصولات قابل ارایه به بازار با توان رقابت با محصولات خارجی و توسعه کسب و کارهای فناورانه در زمینه علوم کشاورزی، جهاد دانشگاهی واحد اصفهان دومین رویداد ایده بازار در حوزه گیاهان دارویی را برگزار می نماید.

هدف از برگزاری این "ایده بازار"، پرورش قدرت خلاقیت و ایده‌پردازی در یک محیط علمی و دوستانه به منظور ایجاد فرهنگ نوآوری، جذب سرمایه گذار و تجاری سازی ایده‌های نو و فناورانه در حوزه گیاهان دارویی و کشاورزی  است.

گفتنی است بر اساس ظرفیت های موجود در استان در زمینه گیاهان دارویی و همچنین ثبت نام تعدادی از متقاضیان  طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اصفهان در این رشته، شناسایی و جذب تیم های برتر بعنوان پشتیبان همکار در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان اصفهان، یکی از اهداف این ایده بازار می باشد.

علاقمندان جهت شرکت در این رویداد کارافرین فرصت دارند تا یک شهریور ماه، ایده ها و طرح های خود را در محورهای رویداد از طریق لینک  reg.jdisf.ac.ir/se5  به دبیرخانه رویداد ارسال نمایند.