اخبار

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم از کارگاه تولیدی کفش و پیشران طرح بازدید شد.

قم

۱۴۰۰/۰۴/۳۰

خلاصه خبر

در راستای طرح ملی توشعه مشاغل خانگی قم به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و همکاری دفاتر تسهیلگری قم از کارگاه تولیدی کفش واقع در بلوار کاشانی بازدید شد.


متن کامل خبر

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم از کارگاه تولیدی کفش و پیشران طرح بازدید شد.

در راستای طرح ملی توشعه مشاغل خانگی قم  به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و همکاری دفاتر تسهیلگری قم از کارگاه تولیدی کفش واقع در بلوار کاشانی بازدید شد.

آقای ده نمکی  مدیر کارگاه کفاشی یکی از پیشران های موفق در حوزه ی کفاشی هستند، که صادرات به کشور عراق را دارند. در ادامه  ایشان گزارش تفصیلی از روند تولید کفش دست دوز تا فروش محصول، در بازار را ارائه دادند. ایشان نقش قم در صنعت کفش را مورد توجه قرار دادند و افزود  با توجه به‌ اینکه قم قطب اصلی صنعت کفش است، و سفارشات کار در این بخش به نسبت زیاد می باشد، اما به دلایل مختلف افراد ماهری که بتوانند این مدل کار را انجام دهند وجود ندارد.

ایشان همچنین میزان تولید کارگاه را ۱۸۰ جفت کفش در روز اعلام کردند و گفت: این ظرفیت وجود دارد که در صورت حمایت های مختلف بتوانیم این ظرفیت تولید روزانه را بیشتر کنیم.

سپس تسهیلگران اقتصادی و کارشناسان اقتصادی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم در ادامه نحوه همکاری پیشران در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را ارائه نمودند  در پایان مقرر شد تفاهم نامه منعقد شود و همکاری های در خصوص آموزش و توانمندسازی و مشاوره های کسب وکار و معرفی نیروهای توانمند انجام شود.