اخبار

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم خبر داد: کسب وکارهای خانگی در استان قم به سمت شبکه سازی سوق داده شده اند

قم

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

خلاصه خبر

یاسر شریفی گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در راستای ایجاد زنجیره ارزش مشاغل خانگی پایدار، کمک به اقتصاد کشور و معیشت مردم اجرا می گردد و توسعه فعالیت های شبکه ای در این طرح در استان قم در دستور کار قرار گرفته است.


متن کامل خبر

یاسر شریفی گفت : طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در راستای ایجاد زنجیره ارزش مشاغل خانگی پایدار ، کمک به اقتصاد کشور و معیشت مردم اجرا می گردد و توسعه فعالیت های شبکه ای در این طرح در استان قم در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم گفت: شبکه سازی در این کسب وکارهای منجر به در اختیار گذاشتن منابع و اطلاعات جدید و رشد جایگاه شغلی متقاضیان و پیشرانان و ایجاد روابط مؤثر و طلانی مدت و توانمندسازی خدمات قابل ارائه در کسب وکار و برحسته کردن خدمات و محصولات متقاضیان و پیشرانان و ایجاد نظم تیمی در کسب وکار می کند.

شریفی ادامه داد : در فاز سوم الگوی توسعه مشاغل خانگی علاوه بر اتصال به بازار متقاضیان در حال هدایت و مشاوره صاحبان مشاغل خانگی، استانداردسازی، کمک به برنامه‌های تولید و فروش و شکل‌دهی و ظرفیت‌سازی بازار و نهایتا شکل‌گیری شبکه مشاغل خانگی هستیم و تاکنون 10 شبکه مشاغل خانگی در حوزه های مختلف در قالب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم شکل گرفته است.

شایان ذکر است طرح ملی مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط جهاددانشگاهی به عنوان مجری طرح در 31 استان اجرا شد.