اخبار

معرفی و اتصال تولیدکننده کیف به پیشران چاپ در خوزستان

خوزستان

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

خلاصه خبر

معرفی پیشران های حوزه چاپ سابلیمیشن و تولیدکننده کیف در خوزستان، به همکاری آنها در جهت کاهش هزینه های تولید کیف انجامید.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، پیشران های حوزه چاپ سابلیمیشن در اهواز و تولید کیف مستوره در رامهرمز، برای همکاری جهت تولید کیف های طرح دار به توافق رسیدند.

حکیم پوراسماعیلی، مدیر مرکز تخصصی خدمات چاپ سابلیمیشن کاچیلا و پیشران این حوزه در طرح توسعه مشاغل خانگی خوزستان، در جهت رفع نیاز و دغدغه تولیدکننده کیف استان در خصوص چاپ روی پارچه خدمات لازم را با قیمت مناسب به خانم معصومه صادق نژادی ارائه می کند. همچنین این همکاری به توسعه شبکه پوشاک خوزستان کمک شایانی می کند.

 پیش از این خانم صادق نژادی برای تولید کیف های طرح دار، ناگزیر به سفارش چاپ به موسسات خارج استان بود که این امر علاوه بر زمانبر بودن، صرف هزینه بیشتر و دغدغه نسبت به کیفیت چاپ، دردسرهای تحویل از باربری را به همراه داشت.  
مرکز تخصصی خدمات چاپ سابلیمیشن کاچیلا، تولیدکننده محصولات چاپی غیرکتاب در شهرستان اهواز است که از جمله فعالیت های این مرکز می توان به طراحی و چاپ روی پارچه، پرده، فرش، روتختی، آباژور، کیف، لباس و چوب اشاره کرد.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با ظرفیت ایجاد شغل برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در ۳۱ استان کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر مجری این طرح در استان است.