اخبار

ارائه مشاوره فضای مجازی به تولیدی پوشاک برند "جاتی" اهواز

خوزستان

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

خلاصه خبر

اولین جلسه مشاوره فضای مجازی برای مدیر تولیدی پوشاک "جاتی" متقاضی و پیشران طرح توسعه مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، جلسه مشاوره فضای مجازی برای نادیا علی نجاتی مدیر تولیدی پوشاک  "جاتی" اهواز دوشنبه، چهارم مردادماه در محل مرکز آموزش شماره 2 جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد.

در این جلسه محمدجواد بهروزیان مشاور فضای مجازی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خوزستان ضمن پرسش از وضعیت این کسب و کار در فضای مجازی و فروش محصول آن، به ارائه مشاوره های لازم برای بهره گیری هرچه بهتر از این فضا جهت توسعه فعالیت های این تولیدی پرداخت.

در این جلسه که با موضوع مشاوره فضای مجازی برای افزایش فروش برگزار شد، به دلیل نداشتن فعالیت در شبکه های اجتماعی همکاری با یک دستیار در این زمینه بررسی شد؛ همچنین نمونه اتیکت (برچسب نصب شده روی لباس) این تولیدی بررسی و مقرر شد برای بهبود نمای کار، این برچسب به داخل لباس الصاق و دوخته شود.

استخدام یک دستیار برای کار تولید محتوا در شبکه های اجتماعی، نحوه معرفی محصول و ارائه جزئیات بیشتر از هر محصول برای درک بهتر مخاطب از جنس و کیفیت کار و توجه به بافت پارچه های انتخابی و رنگ بندی محصولات جهت مدیریت رضایت مشتری، از دیگر نکات مطرح شده در این جلسه مشاوره بود.

در پایان مقرر شد خانم علی نجاتی ضمن انجام این موارد، در جلسه آتی همراه با دستیار خود حضور پیدا کند تا موارد بیشتر جهت فعالیت بهتر در شبکه های اجتماعی بررسی شوند.

نادیا علی نجاتی تولیدکننده پوشاک با برند "جاتی"، به عنوان پیشران با طرح های ملی توسعه مشاغل خانگی و توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در خوزستان همکاری می کند؛ این جلسه به عنوان اولین برنامه از سلسله جلسات "دوشنبه های مشاوره" به طور رایگان برای متقاضیان و پیشرانان طرح برگزار شد و تا زمان تکمیل مباحث ادامه خواهد داشت.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.