اخبار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام: فعالیت جهاددانشگاهی در اجرای طرح نوین توسعه مشاغل خانگی تحسین‌برانگیز است

ايلام

۱۳۹۷/۰۶/۲۴

متن کامل خبر

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه اتمام موفقیت آمیز فاز اول و شروع خوب فاز دوم الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در ایلام قابل تقدیر است، گفت: این طرح نشان داد با مدیریت جهادی و اتکاء به مزیت های داخلی می­توان با بسیاری از مشکلات از جمله بیکاری مقابله کرد.

«شکراله شیرخانی» در گفتگو با ایسنا، منطقه ایلام، اظهار کرد: تفاوت طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی با دیگر طرح‌های اجرا شده در گذشته ، نویدبخش تحقق اشتغال پایدار است و امیدواریم یتواند باب و چارچوب جدیدی در زمینه ایجاد اشتغال در کشور فراهم کند.

وی با قدردانی از عملکرد جهاد دانشگاهی استان در طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی، گفت: اتمام دو مرحله‌ی ثبت‌نام و ارزیابی اولیه متقاضیان توسط جهاددانشگاهی را بسیار مثبت ارزیابی می­کنم و با اراده و عزم جدی که در این مجموعه می­بینم به اتمام موفقیت­آمیز طرح بسیار خوشبین هستم.

شیرخانی با تقدیر از دعوت بعمل آمده توسط رئیس جهاددانشگاهی ایلام از پشتیبان ملی طرح در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، گفت: خوشبختانه مدیریت ارشد استان نگاه ویژه‌ای به این طرح دارد و حضور جهاددانشگاهی در این طرح این امید مضاعف را برای انجام کاری عالمانه در حوزه اشتغال‌زایی ایجاد کرده است .

وی تاکید کرد: اتصال به بازار مستلزم تنوع بخشیدن به تولیدات موجود است، که در واقع در این طرح بخوبی مورد توجه قرار گرفته است. وی همچنی این طرح را  نویدبخش برندسازی محصولاتی دانست که در استان ایلام تولید می‌شد و تاکنون به نام استان‌های دیگر به فروش می‌رفت .

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر اینکه هدف طرح  تقویت و به‌کارگیری پشتیبان‌ها و برندهای محلی و استانی است، تصریح کرد: با اجرای این طرح  برندهای محلی به برندهای ملی متصل خواهند شد .

وی تصریح کرد: طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح‌های حمایتی حوزه اشتغال، ذیل برنامه اشتغال فراگیر است که با نقش آفرینی جهاددانشگاهی به عنوان نهاد واسط، تسهیل‌گر و توسعه‌ای در حال انجام است.