اخبار

بررسی چالش های فروش در فضای مجازی برای برند "دارین" اهواز

خوزستان

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

خلاصه خبر

اولین جلسه مشاوره فضای مجازی برای متقاضی طرح توسعه مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی خوزستان با برند "دارین" برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، این جلسه در راستای اجرای برنامه "دوشنبه های مشاوره" دوشنبه، چهارم مردادماه برای خانم حمیده قربانی مدیر مزون طراحی و دوخت "دارین" اهواز، برگزار و مشاوره های لازم برای فعالیت در شبکه های اجتماعی به وی ارائه شد.

محمدجواد بهروزیان مشاور فضای مجازی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خوزستان، در این جلسه ضمن بررسی صفحه اینستاگرام این کسب و کار، به اشکالات در نحوه معرفی محصول، لزوم کار برای افزایش دنبال کننده های واقعی، تولید محتوا متناسب با کار طراحی و دوخت و برنامه ریزی برای سیستم سازی اشاره کرد.

وی با پرسش از وضعیت فروش این مزون در فضای مجازی، برنامه هایی برای افزایش فروش و سفارش گیری بالا با ایجاد ویترین زیبا از محصولات این کسب و کار ارائه داد.

حمیده قربانی طراح و دوزنده لباس زنانه با برند "دارین"، نیز در این جلسه چالش های کسب و کار خود  برای توسعه فروش را مطرح و پاسخ های مناسب دریافت کرد.

این جلسه به عنوان اولین برنامه از سلسله جلسات "دوشنبه های مشاوره" در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خوزستان به طور رایگان برای این متقاضی برگزار و مقرر شد در جلسه آتی ضمن بستن صفحه کنونی و شروع دوباره با صفحه جدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام، ایده "کمپ جنوب" این تولیدکننده مورد بررسی قرار گیرد.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.