اخبار

ارائه مشاوره فضای مجازی به متقاضی خیاطی طرح مشاغل خانگی خوزستان

خوزستان

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

خلاصه خبر

متقاضی حوزه خیاطی و دوخت طرح توسعه مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی خوزستان اولین جلسه مشاوره فضای مجازی خود را دریافت کرد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، اولین جلسه مشاوره فضای مجازی برای سمیرا میاحی متقاضی حوزه خیاطی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، دوشنبه (چهارم مردادماه) در جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.
محمدجواد بهروزیان مشاور فضای مجازی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خوزستان، در این جلسه ضمن اطلاع از ایده ها و نحوه شروع فعالیت این متقاضی در حوزه کسب و کارهای خانگی، راهنمایی ها و مشاوره های لازم برای شناخت هرچه بهتر از فضای مجازی، نحوه تبلیغ نویسی و معرفی محصول،  مزیت ها و ریسک های کسب و کار اینترنتی و بهره گیری هرچه بهتر از این فضا برای توسعه کسب و کار را به وی ارائه داد.
سمیرا میاحی نیز در این جلسه با ارائه توضیحاتی درباره کسب و کار خود در فضای مجازی، سوالات خود پیرامون فعالیت در این فضا را مطرح کرد و مقرر شد این مباحث در جلسه آتی برای بررسی بیشتر ادامه یابد.
این جلسه اولین برنامه از سلسله جلسات "دوشنبه های مشاوره" در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خوزستان بوده  است که برای متقاضیان و پیشرانان به طور رایگان برگزار می شود.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.