اخبار

برگزاری جلسه مشاوره فضای مجازی برای متقاضی طرح مشاغل خانگی خوزستان

خوزستان

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

خلاصه خبر

جلسه مشاوره فضای مجازی برای متقاضی طرح توسعه مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی خوزستان با برند "ملیکاس" برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، دوشنبه، چهارم مردادماه اولین جلسه مشاوره فضای مجازی برای مریم فصیح صاحب کسب و کار خانگی "ملیکاس" برگزار و مشاوره های لازم برای افزایش فروش و ارتقا فعالیت این کسب و کار ارائه شد.

این متقاضی که در رشته های طراحی و دوخت و تولید کیک و شیرینی خانگی مهارت دارد، در حال حاضر محصول خود را از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام عرضه می کند که بر این اساس محمدجواد بهروزیان مشاور فضای مجازی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خوزستان، ضمن بررسی صفحه این کسب و کار، پرسش های خود پیرامون نحوه قیمت گذاری برای فروش، حاشیه سود، کیفیت تولید و ... را مطرح کرد و به بیان نکات لازم پرداخت.

اهمیت معرفی درست محصول و دادن اطلاعات لازم درباره آن برای تبیین علت وجود قیمت های مختلف و توجیه مشتری، نکات مهم درباره قیمت گذاری و سفارش گیری و بررسی محتوای منتشرشده از جمله موارد مطرح شد در این جلسه بود.

مریم فصیح متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خوزستان با برند "ملیکاس" نیز در این جلسه با بیان چالش های توسعه کسب و کار خود، راهنمایی های لازم را دریافت کرد و  خرید بک دراپ تا آخر مردادماه به وی پیشنهاد داده شد.

جلسه آتی مشاوره فضای مجازی برای این متقاضی نیز پس از انجام موارد مطرح شده در این جلسه، و در راستای برنامه "دوشنبه های مشاوره" برگزار خواهد شد.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.