اخبار

مدیرعامل شرکت رابین: بسته بندی نقش مهمی در بازاریابی و فروش محصول دارد

كردستان

۱۳۹۷/۰۶/۲۲

متن کامل خبر

مدیرعامل شرکت رابین گفت: بسته بندی محصول و کیفیت آن باید نمایانگر شخصیت کالا شما باشد و هدف ما در رابین نشان دادن این موضوع با طراحی، عکس و داستان بر روی بسته بندی محصول است.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، سعید عباسی بنی مدیرعامل شرکت رابین صبح امروز(22شهریور ماه) در کارگاه آموزشی بسته بندی، برندسازی و بازاریابی صنایع دستی که به همت جهاددانشگاهی استان با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان برگزار شد اظهار کرد: بسته بندی کالا انواع و کیفیت های متفاوت دارد اما مهم این است که کدام یک شخصیت محصول شما را نشان می دهد.

وی افزود: هدف شرکت رابین اطلاع رسانی در مورد محصول با استفاده از طرح، عکس و داستان هایی در این رابطه است.

مدیرعامل شرکت رابین با بیان اینکه بازار آنلاین نقش مهمی در معرفی و فروش کالا دارد تصریح کرد: توضیح در مورد پیشینه کالا در بسته بندی و یا در قالب ویدئو، عکس و متن در فروشگاه آنلاین می تواند نقش مهمی در بازار فروش داشته باشد.

وی مهم ترین موفقیت در فروش کالا را بازگشت دوباره مشتری برای خرید دوباره دانست و عنوان کرد: با معرفی کالا خود برندتان را تاثیرگذارتر کنید و همچنین از نحوه تهیه کالا فیلم بسازید که این مهم تاثیر برندتان را در بازار فروش و رقابت با کالاهای دیگر دوچندان می کند.

عباسی بنی ادامه داد: طراحی بسته بندی کالا نباید پیچیده باشد و چنین محصولاتی را نمی توان با تیراژ بالا تولید کرد.

وی درخصوص بررسی ها درباره دریافت اطلاعات بر روی بسته بندی و تاثیر آن بر روی خریدار خاطرنشان کرد: مخاطب از خواندن اطلاعات بر روی بسته بندی خوشحال می شود و حتی بعضی از خریداران در مورد کالا و نحوه تولید آن اطلاعاتی ندارند که وظیفه ماست با داستان، طراحی و عکس این اطلاعات را به مخاطب منتقل کنیم.

مدیرعامل شرکت رابین گفت: در کردستان محصول با کیفیت داریم که بسته به بازاریابی درست، پتانسیل طراحی و بسته بندی و استفاده از بازار آنلاین می توانیم هدفمند کالاهایمان را به فروش برسانیم.

وی با اشاره به اهمیت بررسی بازار فروش از سوی تولیدکننده اظهار کرد: چیزی که از نظر ما خوب است حتما مورد علاقه مخاطب قرار نمی گیرد پس این موضوع کار بر روی بازار فروش و نیازمندی های آن را می طلبد.

عباسی بنی در پایان با ضروری دانستن نگاه هوشمندانه به بازار و خریدار یادآور شد: قیمت های ما نباید غیرمتناسب با بازار باشد و اگر کمی بیشتر دقت کنیم این خود بازار فروش است که قیمت محصول را تعیین می کند.

اقدامات جهاددانشگاهی کردستان در بحث برند سازی، آموزش و برگزاری نشست ها برای اجرای فاز جدید طرح مشاغل خانگی قابل تقدیر است. لازم به ذکر است در این طرح تعداد زیادی تولیدکننده محصول با حمایت جهاددانشگاهی و مشاوره پشتیبانان، به بازار فروش متصل می شوند و زمینه برای اشتغال هرچه بیشتر جوانان و افراد چیره دست در صنایع دستی و سایر رشته های مشاغل خانگی فراهم می شود.